به Game Town خوش امدید

Game Town وبلاگی برای راحت کردن کار شما

به Game Town خوش امدید

Game Town وبلاگی برای راحت کردن کار شما

دانلود بازی WWE 2K20 برای اندروید

بازی WWE 2K20 یک بازی در سبک ورزش کشتی کج میباشد که توسط شرکت 2K منتشر شده است.در وبلاگ ما این بازی برای PSP منتشر شده تا شما بتوانید این بازی را در اندروید یا اگر سیستم PC ضعیفی دارید به راحتی اجرا کنید.شما میتوانید برنامه PPSSPP برای اندروید و برای کامپیوتر از وبلاگ ما دانلود کنید.

چند نمونه از تصاویر بازی:

Gametown.blog.ir

Gametown.blog.ir

Password : BESTINTHEMOD

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم

دانلود برنامه PPSSPP (نسخه PC)

دانلود برنامه PPSSPP (نسخه اندروید)

Alireza Ansari

نظرات  (۱۵)

سلام من بازی رو نصب کردم ولی بعضی از جزئیات بازی اشتباه هست مانند:

وقتی ام وی پی رو انتخاب می کنم وقتی بازی شروع می شه می بینم که رومن رینز هستم

از این جور نمونه ها...

لطفاً رسیدگی کنید

پاسخ:
چشم

وقتی استخراجش میکنم رمز میخواد رمزش چیه؟

پاسخ:
پسورد :
BESTINTHEMOD

چرا ۲۰۱۱ میاد

این بازی برای سال 2011 چرا

 

عالی بازی مشکل نداره روی کامپیوتر کافی محتویات پوشه psp بازی رو در محل نصب شبیه سازو در  پوشهmemstickودر پوشهpspشبیه ساز جایگزین کنید ولی در اندروید رو نمیدونم در کل عالی

۲۰ مهر ۹۹ ، ۰۷:۳۶ محمد یاسین جودت

عالی بودن

۱۵ آبان ۹۹ ، ۱۰:۴۲ حسام محمدی

میشه آموزش نصبشو بگید لطفا!!

 

میگم میشه لطفا کشتیگیر های جدیدی مثل ادام کولد . روسف. ساشا بنکس . الکسا بلیس . فیل بلر و . دین امبروز . را بهش اضافه کنید ممنون میشم

۰۲ آذر ۹۹ ، ۰۰:۴۸ سلطان رومن رینز

سلام چیجوری باید دانلود کنم🤦‍♂️

چجوری دانلود کنم

سلام چطوری دانلودش کنم

ببخشید هرکی بازی کشتی کج 2k20 داره لطفا لطفا به این شماره بفرسته تلگرام یا واتساپ یا روبیکا

ببخشید هرکی بازی کشتی کج 2k20 داره لطفا لطفا به این شماره بفرسته 09923798123تلگرام یا واتساپ یا روبیکا

سلام میشه بگین چطوری باppssppglod بازی اجراکنم

اینجا عالیه برای حیف کردن نت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی